رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: ۴۰۰ هزار تردد تخلف سبقت غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی اردبیل ثبت شده است.

امید نسیمی گفت: ۴۰۰ هزار تردد تخلف سبقت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل در ۴ ماهه گذشته به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با بیان اینکه ۴۱ درصد از تخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر به کنگرلو است، می گوید: محورهای اردبیل آستارا با ۶۵ هزار تردد، اردبیل به سرچم با ۴۱ هزار و ۹۱۱ تردد و اسالم به خلخال نیز با ۳۶ هزار و ۹۰۹ تردد دارای محورهای بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز است.

به گفته او، محور مشگین شهر-کنگرلو، بران-قره آغاج و جعفرآباد-پارس آباد محورهای دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز هستند.

نسیمی با اشاره به فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهور و سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

او از ثبت حدود ۳ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای استان اردبیل می گوید: این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از مردم نقاضا داریم قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.