سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ تن کالا اساسی یارانه‌ای ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی استان در ماه محرم توزیع شد.

سید عبدالحسین موسوی‌فرد  با تسلیت ایام دهه نخست ماه محرم از توزیع کالا‌های اساسی ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: این کالا‌ها در اختیار هیئت‌های مذهبی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی با قیمت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه کالا‌های اساسی در ۲ مرحله ویژه نذورات در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد گفت: در  مرحله نخست یک هزار و ۷۰۰ تن کالا اساسی یارانه‌ای ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ماه محرم توزیع شد.

او شکر، برنج، گوشت قرمز و سفید را از جمله کالا‌های اساسی توزیع شده ویژه ایام محرم دانست و بیان کرد که در مرحله دوم کالا‌های اساسی یاد شده به میزان ۴ هزار تن تخصیص یافته است که به‌زودی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

موسوی‌فرد با بیان اینکه در مرحله نخست ۷۴۰ تن برنج،   ۴۴۴ تن گوشت مرغ، ۴۴۴ تن شکر و ۷۵ تن گوشت قرمز در اختیار هیئت‌های مذهبی استان ویژه نذورات قرار گرفت اعلام کرد که در مرحله دوم ۴ هزار تن کالا‌های اساسی یاد شده در اختیار خانوار‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد که پخت غذا و توزیع نذورات از سنت‌های زیبا و نیکوکارانه مردم استان در ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و دیگر شهدای دشت کربلا است و همه ساله پرشکوه و با عظمت در استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.