شهردار سنندج:

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه اند

شهردار سنندج با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگرحوادث زمانه اند.

سید انور رشیدی شهردار سنندج با صدور پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.در متن پیام سید انور رشیدی آمده است:

ن والقلم و ما یسطرون

سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می‌گیرند.

هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی مطبوعات و رسانه و یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داده اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگرحوادث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه این اندیشمندان صاحب قلم است.

 بی شک رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند یار و یاور نهادی مردمی همچون شهرداری که نیاز به تعامل و همکاری همه جانبه شهروندان و دیگر دستگاه‌ها در راستای توسعه و آبادانی شهردارد باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران محترم رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران فعال در استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.