مدیر روابط عمومی هیئت تنیس البرز گفت: در پی موفقیت‌های خوبی که تنیسور‌های البرزی در مسابقات مختلف به دست آوردند، تعدادی از این ورزشکاران به تیم ملی بزرگسالان راه یافتند.

 پاکزاد، مدیر روابط عمومی هیئت تنیس البرز  گفت:  علی یزدانی یکی از تنیسور خوش آتیه البرزی کشورمان به دلیل ارائه عملکرد بسیار خوب در مسابقات مختلف به کشور ویتنام در قالب تیم ملی جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ اعزام شد.

او می گوید: پس از انجام اردوهای آماده سازی زیر نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی، ملی‌پوشان تهران را به مقصد ویتنام برای حضور در مسابقات دیویس کاپ دسته سه آسیا و اقیانوسیه ترک کردند.

پاکزاد گفت: علی یزدانی تنیسور البرزی به همراه امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، کسری رحمانی و حسام یزدانی به سرمربیگری محرم خدایی در رقابت‌ها حضور خواهند ‌یافت.

او افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های ایران، اردن، مالزی، جزایر پاسفیک، سوریه، امارات، عربستان سعودی و ویتنام حضور دارند و به مدت چهار روز در زمین‌های هاردکورت ویتنام از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲-مرداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی هیئت تنیس البرز  گفت: ملی پوشان کشورمان در دوره گذشته با شکست حریفان جواز حضور در مسابقات دسته سه را کسب کرده بودند و در صورت موفقیت و کسب سکو در این رقابت‌ها به دسته بالاتر راه خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.