مدیر خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته خبرنگار در این استان را اعلام کرد.

سید داوود موسوی‌منش گفت: با توجه به مصادف روز و هفته خبرنگار امسال با روز‌های سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز عاشورا، همه برنامه‌های بزرگداشت این هفته با تکریم ایام عزای حسینی برگزار خواهند شد.

او می‌گوید: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در گره‌گشایی از مسائل و مشکلات ایفا می‌کنند و خبرنگاران تلاش خود را به خدمت به مردم و توسعه استان معطوف کرده‌اند و در این مسیر نیاز‌های مردم را تا پای جان مطالبه می‌کنند.

موسوی منش می‌گوید: روز و هفته خبرنگار فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران است و در این رابطه خانه مطبوعات استان برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت هفته خبرنگار مدنظر دارد.

مدیر خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری همایش گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته خبرنگار برشمرد.

به گفته این مقام مسئول؛ تجلیل از پیشکسوتان رسانه، تجلیل خبرنگارانی که در طول یک سال اخیر صاحب فرزند شده‌اند، تجلیل از خانواده خبرنگار فرهنگی زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، چکاپ رایگان خبرنگاران و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار هستند.

موسوی منش می‌گوید: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در تعدادی از شهرستان‌ها و مرکز استان، جام رسانه برای نخستین بار در استان و مسابقه‌های تیراندازی و تنیس روی میز نیز در این هفته برگزار خواهند شد.

او با بیان اینکه رسانه‌های این استان باوجود مشکلات متعدد همواره در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و انعکاس مشکلات استان سنگ‌تمام گذاشته‌اند، گفت: همه مسئولان باید ضمن ارج نهادن به زحمات رسانه‌ها و ایجاد تعامل سازنده با آن‌ها تلاش کنند تا از این ظرفیت ارزشمند برای حل مشکلات و ایجاد امید به آینده در آحاد جامعه استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.