عباسی:

خبرنگاران، جهادگران عرصه فرهنگ هستند

استاندار گیلان گفت: خبرنگاران، جهادگران فرهنگی هستند که در عرصه «جهاد تبیین» نقش آفرینی می‌کنند.

اسدالله عباسی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه «جهاد تبیین» نقش آفرینی روشنگرانه می‌کنند.

به گفته او، خبرنگاران در قامت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان؛ با سرلوحه قرار دادن ۳ مولفه آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به عنوان روایتگران امین و صادق، به مقابله با مصاف رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرت‌های سلطه گر می‌پردازند.

استاندار گیلان گفت: گرامیداشت این روز، ارج نهادن به تلاش‌ها و از خود گذشتگی افرادی است که با بصیرت و پشتکاری توأم با عشق، به ایفای رسالت خود می‌پردازند.

آقای عباسی با قدردانی از همه خبرنگاران و اهالی رسانه و وقوف به مشکلات و تنگنا‌هایی که در عرصه اطلاع رسانی بهنگام دارند؛ تصریح کرد: انتظار دارم تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

او همچنین با گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش رسانه‌ای تحیت و درود فرستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.