حسین امیرعبداللهیان، اقدام رژیم صهیونیستی را به عنوان شروع کننده حملات نظامی اخير، نشئت گرفته از خوی تجاوزگری آن دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در خصوص آخرین تحولات غزه و شرایط منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

حسین امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی ضمن محکوم ساختن تجاوزات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دهها زن و کودک فلسطینی، اقدام این رژیم بعنوان شروع کننده حملات نظامی اخير را نشئت گرفته از خوی تجاوزگری دانست .

وزیر امور خارجه اقدام رژيم صهیونیستی در فراخوان به مسجدالاقصی را تحریک آمیز خواند. 

حسین امیرعبداللهیان با اشاره به تماس شب گذشته خود با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت، بر اساس آنچه دبیرکل در گفتگوی تلفنی اعلام کرده است، مقاومت برنامه جامعی برای پاسخ قوی و موثر به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در دست دارد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگوی تلفنی با محکوم ساختن اقدام اخیر رژیم اشغالگر قدس، تلاش ها برای برقراری آتش بس را مورد اشاره قرار داد.

وی نیز اقدام تحریک آمیز رژیم اسراییل در مسجدالاقصی را عامل تشدید درگیرهای نظامی اخیر خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
امید وارم این عرب ها چند نکته را فهمیده باشند .
1 – عزت و ذلت ، شکست و پیروزی و همه چیز دیگر دست خداست و قدرت ظاهراً پرطمطراق آمریکا و اسرائیل در مقابل قدرت الهی پر کاهی است در مقابل طوفان بنیان کن .
2 - آمریکا و اسرائیل فقط زبان زور می فهمند و در مقابل آنها مذاکره و مصالحه هیچ نتیجه ای ندارد مگر اینکه قدرت پشتوانه آن باشد .
3 – جهان اسلام و مسلمانان اگر متحد شوند و به قدرت اقتصادی و فرهنگی و معنوی خود واقف باشند و از آن استفاده درست بکنند ، غرب خیلی زود در مقابل مسلمانان تسلیم خواهد شد و سر تعظیم فرود خواهد آورد
4 – رویکرد جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و صهیونیسم رویکرد درستی است و اگر سایر کشورهای مسلمان هم با این جبهه همراه شوند خیلی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم جهان کفر و ظلم به زانو در می آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
جوك ٢٠٢٢ گفتي
انتقام سخت عامران و عاملان سردار عزيز خبري نيست
پاسخ ترور شهداي هسته اي و فخري زاده خبري نيست
تو برنامه داخل مانديد. همه اش مصلحت انديشي مي كنيد
حالا مقاومت برنامه جامع داره ؟!
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
وقتی یک کشوری از هر سو محاصره موشکی است پس برای دفاع هر اقدامی مشروع است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
جنگ بین فلسطینی ها و اسراییلی ها به دلایل مختلف به ویژه قدرت نظامی برتر اسراییل، همیشه نابرابر بوده و خواهد بود و ادامه این چند همچون گذشته اسیب بسیار بیشتری را به فلسطینی ها و طرفدارانشون از جمله ایران وارد خواهد کردـ در هر حمله اسراییل به هدف هاش می رسه و سپس پیشنهاد آتش بس میده
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
الزایمر گرفتی؟جنگ 33روزه و22روزه و11روزه رو یادآوری میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
کاسه داغ تر از آش به شما میگن
کاش یه کم هم به فکر ملت بودید
Iran (Islamic Republic of)
U235
۱۹:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
فورا صلح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
آخه اگر واقعا" برنامه ای داشته باشید که مرتب به دشمن نمی گوئید ما برنامه جامعی برای شما داریم، می گذارید تا وقتی عمل کردید دشمن متوجه شود شما چقدر خفن هستید!! آیا این رجز خوانی ها بیشتر ناشی از استیصال نیست؟!! ضمنا" خودتان بهتر می دانید که در آنچه که شما مقاومت می نامید نقش شما صرفا" نقش صندوق پول و گاوصندوق است البته به مدد چاههای نفت ملت ایران.
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۴:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
الان که توخونت با امنیت کامل نشستی و داری رجز میخونی میخام بدونم خودت هم عرضه ای داری یانه یا زمان خطر مثل صهیونیستا میری تو سوراخ موش.زمانی که چمرانها، صیاد شیرازیها ،خرازیها،باکریها،وووووو وحاج قاسمها وهمه شهدا ورزمندگان وجانبازان به استقبال خطر رفتند کجا بودی؟زمانی رزمندگان اسلام با تمام دنیا جنگیدند تو وامثال تو کجا بودید؟ زمانی که حضرت امام فرمود امروز تمامی کفر در مقابل تمامی ایمان قرار گرفته شماها نق زنان کجا بودید؟باز هم با وقاحت تمام بگو استیصاله.زمانی که کسی جرات نداشت کسی به امریکا نگاه چپ کنه سپاه قدرتمتد عزیز پایگاه عین الاسد را تارو مار کرد. باز بگو استیصاله.
آخرین اخبار