برای چهارمین بار رکورد مصرف برس در استان مرکزی شکسته شد.

محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به سربالاشدن نمودار و رکوردشکنی مصرف برق در استان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

باتوجه به افزایش دما و تداوم گرما در هفته گذشته میزان مصرف برق در استان مرکزی افزایش یافت بهطوری که در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته اوج بار از هزار و ۲۶۰ مگاوات گذشت و این درحالی است که میزان مصرف برق در کشور نیز از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مگاوات فراتر رفت.

باتوجه به افزایش دما و گرم‌تر شدن به دلیل شرجی بودن هوا در هفته پیش رو پیش بینی می‌شود میزان مصرف برق استان به هزار و ۳۵۰ مگاوات افزایش پیدا کند که از مشترکین می‌خواهیم تاپایان هفته همکاری لازم را در مدیریت مصرف به منظور پایداری شبکه داشته باشند.

ضمن قدردانی از مردم و هم استانی‌ها بابت همکاری از ابتدای پیک مصرف برق (۱۶ خرداد) تاکنون که کمک کردند تا پایداری شبکه حفظ شود، پیک بار تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و ان شالله که با رعایت میزان مصرف برق و کنترلی که وجود دارد تاپایان پیک بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم و خاموشی به مردم اعمال نشود.

با توجه به همکاری ۲۵۰ مگاواتی مشترکین صنعتی و کشاورزی با شرکت توزیع برق از ۷۷۷ هزار مشترک استان مرکزی بخش قابل توجهی از مشترکین بخش خانگی و تجاری هستند که می‌توانند با پیوستن به پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف خانگی و کاهش ۲۰ درصدی بخش تجاری کمک کنند تابتوانیم مصرف برق را کاهش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.