معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم گفت: با موافقت دفتر شورای گسترش آموزش عالی، رشته‌های روان‌شناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی به رشته‌های کارشناسی این دانشگاه اضافه شد.

محمدابراهیم سمیع گفت:  با افزوده شدن این دو رشته دانشگاهی، جمع رشته‌های کارشناسی دانشگاه جهرم به ۱۸ رشته رسید.

او گفت: دانشگاه جهرم دارای چهار دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در عرصه علمی و آموزشی به عنوان دومین دانشگاه جامع استان فارس فعالیت می‌کند.

سمیع گفت: دانشگاه جهرم ۹رشته کارشناسی ارشد و حدود ۸۰ عضو هیات علمی دارد و بیش از ۲۶۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم گفت: این دانشگاه در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، مدیریت ورزشی و زبان‌شناسی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و رشته ریاضیات و کاربردها در دانشکده علوم پایه، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

او گفت: این دانشگاه در دانشکده کشاورزی، در رشته‌های مهندسی آب و علوم و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی و انرژی تجدیدپذیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

سمیع با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته برای رشته های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از روز سه شنبه ۱۸ مردادماه لغایت یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم گفت: دانشکده علوم پایه دانشگاه جهرم در سه رشته ریاضیات و کاربردها، آمار و فیزیک به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

شهرستان جهرم در فاصله  ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار