مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: درصد بسیار پایین رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری نگران کننده است.

جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: با توجه به اینکه قبل از محرم جلسه توجیهی جهت ارائه برنامه و راهکار و رعایت نکات بهداشتی با حضور امام جمعه ، مسئولان اداری و انتظامی شهرستان و هیئت‌های مذهبی و توصیه‌های تاکیدی شبکه بهداشت و درمان، ولی متاسفانه در بازدید‌های صورت گرفته از هیئات عزاداری شهر‌های باغملک، صیدون و قلعه تل باز هم مشاهده شد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار پایین بوده است.

او با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی از مسئولین هیئت‌های عزاداری و عزاداران حسینی درخواست کرد که با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک، از به خطر افتادن سلامتی خود، دخانواده و دیگر افراد جامعه جلوگیری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می گوید: انتظار می رفت و می رود که مسئولان هیئت‌ها، واعظین و سخنرانان، مردم شرکت کننده در عزاداری را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و زدن واکسن دعوت نمایند و همچنین به ترغیب مردم به زدن واکسن دوز یادآور اقدام نمایند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به درگیر شدن شهرستان به سویه جدید کرونا، برای دریافت نوبت یادآور واکسن به مراکز بهداشتی محل خود مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار