مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: در پی سیلاب، مجموع خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب در استان ۱۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

احمدرضا محمدی با اشاره به اینکه در سیلاب اخیر به ۱۶۹ تاسیسات مربوط به آب و فاضلاب شامل شبکه تامین آب، شبکه توزیع و... آسیب وارد شده است، اظهار کرد: ۹۰ مورد منجر به قطع موقت تامین آب شرب شد.

وی افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته ۴.۵ میلیارد تومان خسارت به تاسیسات برق در استان وارد شده است، همچنین شرکت آب منطقه‌ای به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در بارش‌های پیش‌رو اقداماتی همچون لایروبی ۲۵ کیلومتر از مسیل‌ها، استقرار ۱۴ بیل مکانیکی و آزادسازی هشت هکتار اراضی متصرفه غیر قانونی کرده که اعتبار مورد نیاز برای این امر ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


دهم مردادماه بود که معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کدورت آب در پی وقوع سیلاب منجر به آبرسانی سیار به ۳۵ روستا و ۲ شهر در چهارمحال و بختیاری شده است.

آقای محمودی با اشاره به تاثیر سیلاب اخیر بر آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های این استان، گفت: ۱۲۰ روستا و پنج شهر استان متاثر سیلاب شد و آبرسانی سیار در برخی از مناطق استان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.