زیاد نخاله: امیدوارم جهان عرب و اسلام در کنار ما ضد تجاوز رژیم صهیونیستی بایستد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی، خواهان کمک جهان اسلام شد.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه المیادین، از جهان اسلام و جهان عرب خواست تا در برابر این تجاوز، در کنار ملت فلسطین قرار بگیرند.

وی در این مصاحبه گفت: ما انتظار داریم جهان عرب و جهان اسلام در کنار ملت ما علیه این تجاوز قرار گیرند.

او در ادامه این مصاحبه گفت: من به ملت مان می‌گویم، آنچه که مورد نیاز است، وحدت و همبستگی علیه تجاوزگری است. دشمن به زودی خواهد فهمید که نیرو‌های مقاومت یکپارچه در برار تجاوزگری اش می‌ایستند.

زیاد نخاله در این مصاحبه گفت: مبارزه شروع شده است و هنوز در حالی که شماری از فلسطینی‌ها به شهادت رسیده اند، زود است تا در خصوص میانجی گری صحبت کنیم. انتظار می‌رود شماری شهید شده باشند و خانه‌هایی تخریب شده باشد. این جنگ به ما تحمیل شده و تا پایان به آن پاسخ می‌دهیم. من از مبارزه صحبت می‌کنم و از رویداد‌های ناگهانی میدانی کنونی حرف نمی‌زنم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین گفت: ما در حل کار برای ایجاد معادله بازدارندگی با دشمن هستیم و آمادگی مبارزه و ادامه آن را داریم. ما اکنون در جنگ هستیم و به مبارزه تا تحقق آزادی ملت مان ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: اسرائیل تلاش دارد تا بگوید این جنگ با جنبش جهاد اسلامی است؛ اما من می‌گویم این جنگی علیه ملت فلسطین است. امروز، روزی تاریخی است؛ یا ما یکپارچه می‌مانیم و یا بهای تفرقه مان را می‌پردازیم. ما در آغاز جنگ هستیم به امید خدا، مسئولیت مان را در کنار هم بر عهده می‌گیریم. این، لحظه‌ای تعیین کننده است و بر ماست که مبارزه کرده و در میدان جنگ با ثبات حاضر شویم.

زیاد نخاله همچنین گفت: ملت ما در کرانه باختری راه‌هایی را برای مبارزه پیدا می‌کند و تمامی ملت در جنگی یکسان هستند. تشکیلات خودگردان وظایف خود را می‌داند. من تمامی مبارزان ملت و در رأس شان جنبش فتح را خطاب قرار می‌دهم تا به وظیفه خود عمل کنند.

او همچنین درباره سفر خود به ایران نیز گفت: سفر من به جمهوری اسلامی، طبیعی است و این رویداد‌ها در حالی که من تهران بودم، اتفاق افتاد. طبق برنامه ریزی‌های ما، تمامی نیرو‌های مقاومت به وظایف شان عمل خواهند کرد و ما تمامی شهر‌های اشغال شده (در فلسطین اشغالی) را تحت حملات مان قرار خواهیم داد.

او همچنین گفت: آنچه در جریان است، امتداد جنگ «شمشیر قدس» هست و به امید خدا، آنچه را که محقق نساخته بودیم، محقق خواهیم کرد. فشار‌هایی که علیه ملت ما انجام می‌گیرد، جدید نیست و ما به عنوان نیرو‌های مقاومت، به وظایف خود عمل می‌کنیم؛ و گفت: جریان و سازمان‌هایی در منطفه خواهان آن هستند که ما بنده رژیم صهیونیستی باشیم. فلسطین و مسجد الاقصی شایسته فداکاری هستند؛ فلسطین سرزمین ماست و ما از حق خود دفع می‌کنیم.

گفتنی است ساعتی پیش رسانه های خبری از تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Uranium
۰۱:۳۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
تمام جهان ع.ر.ب بجز یمن و حزب الله دشمن قسم خورده فلسطین هستند. آدولف هیتلر حامی فلسطین بود که کشتندش. فقط ایران دوست فلسطین است. شما به ایران تکیه کنید. ایران حامی فلسطین میماند تا ابد. به شرطی که با ایران هم پیمان بمانید.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۱:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
برادر زیاد نخاله عزیز به ع.ر.ب امروز و دیروز تکیه نکن که حتما دشنه اش را تا در کمرتان فرو نکند از پا نمی نشیند. این ها از خود اسراییلی ها با شما دشمن ترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
قابل توجه فلسطینیان، تا زمانی که نطفه های استعمار بر دول عربی_اسلامی حکمرانی می کنن، جهان عرب، هر روز بی غیرت تر از دیروز خواهد بود و جان، مال و ناموس مسلمانان عرب و غیر عرب برای انان، فدای یه اخم ملکه الی و فرزندان نامشروع اش خواهد شد. پس فقط بر خدا و نیروی خود تکیه کنید، قطعا خدا شمارا کافی خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
درود خدا بر شما،مهم ابنه که خدا پشت حق ایت و یاری تان می کند،و دولت های عرب خیانت کار مجازات خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
اقا اسنشهادی خواستین در خدمتم
آخرین اخبار