حجت الاسلام عادل پور خواستار رسیدگی جدی مسئولان محلی و استانی به مشکلات مالی شهرداری خرمشهر شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ، امام جمعه خرمشهر در آیین سیاسی عبادی این هفته گفت : بستن شدن حساب های شهرداری خرمشهر به علت بدهی به پیمانکاران معضلی است که همه ی شهروندان و پرسنل این اداره در حال متضرر شدن به این خاطر هستند چرا که پرداخت نشدن حقوق کارگران عامل بی نظمی در انجام خدمات شهری می شود.

او از فرماندار ویژه ، شورای شهر ، سازمان منطقه آزاد اروند و رئیس دادگستری استان خوزستان خواست به این موضوع رسیدگی جدی کنند.

این مسئول با اعلام آنکه آغاز پروژه آسفالت و برگزاری نشست های تخصصی برای توسعه آبادان و خرمشهر نور امیدی در دل شهروندان ایجاد کرده خواستار پیگیری فوری نواقص جدی خرمشهر مانند فرسودگی پل قدیم و ساماندهی سگ های ولگرد شد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه امروز روز جهانی حقوق بشر است گفت : هرگاه بشریت و جامعه ای از اسلام دور ماند به اوج ذلت رسید و برعکس آن را می توان در پیشرفت جمهوری اسلامی مقابل استکبار جهانی مشاهده کرد.

او اعلامیه حقوق بشر اسلامی نسبت به حقوق بشر جهانی را سرآمد دانست و گفت : جنگ با یمن حاکی از نقض حقوق بشر اسلامی توسط برخی جوامع اسلامی مانند عربستان است.

این مسئول همچنین اوضاع عراق را نامطلوب خواند و تنها راه چاره را همفکری  و همکاری گروه های حزبی این کشور اعلام کرد.

حجت الاسلام عادل پور به مناسبت در پیش رو بودن روز خبرنگار گفت : خبرنگاران اسلامی به دنبال اثبات حقانیت و در خط مقدم جنگ رسانه ای هستند.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر مردم را صاحبان انقلاب خواند و از مسئولان خواست اجازه شرکت خبرنگاران در جلسات علنی را بدهند چرا که آن ها چشم و گوش مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.