نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضرت علی اصغر بزرگترین سند مظلومیت امام حسین (ع) است.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به ثبت جهانی مجمع حضرت علی اصغر و برگزاری همزمان در ۴۵ کشور، گفت: حضرت علی اصغر (ع) بزرگترین سند مظلومیت امام حسین (ع) است.

او با بیان اینکه مازندران برجسته‌ترین همایش‌های شیرخوارگان حسینی را در کشور برگزار کرد افزود: حضور پر شور مازندارنی‌ها در مراسم شیرخوارگان حسینی نشان از عمق ولایت پذیری مردم دیار علویان دارد.

آیت الله محمدی لائینی بی بصیرتی به ویژه بی‌بصیرتی برخی خواص را منشاء بروز بسیاری از مشکلات امت اسلامی از صدر اسلام تاکنون دانست و گفت: برخی خواصی که تا دیروز انقلابی بودند با انحراف از مسیر درست و نورانی نظام اسلامی، اکنون سر سفره بیگانگان نشسته‌اند و در فضای مجازی بر علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند.

او افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) برخی خواص به وظیفه خود عمل نکردند و با سوء استفاده از افکار عمومی و بی خبری جامعه با دشمنان همراه شدند و این خود سرآغازی برای واقعه عاشورا بود.

امام جمعه ساری گفت: بی‌بصیرتی برخی خواص باعث واقعه عاشورا شد و مردم آن زمان با فاصله گرفتن از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) با دستان خود امام حسین (ع) را به شهادت رساندند.

او با بیان اینکه بیشتر مردم در ایران اسلامی از بصیرت بالایی برخوردارند و توطئه‌های برخی خواص در برابر موج عظیم ملت محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهند برد، افزود: ملت ایران اسلامی بار‌ها ثابت کرده‌اند که همانند شهدا یار و یاور انقلاب اسلامی هستند و در برابر توطئه‌های بدخواهان این نظام الهی مقابله و ایستادگی می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به سیل اخیر در کشور و خسارت بیش از پنج هزار میلیارد تومانی به مازندران، ضمن تسلیت و ادای احترام به خانواده جانباختگان بر پیگیری سریعتر مطالبات مردمی و جبران خسارت‌ها از سوی مدیران و مسئولان استانی تاکید کرد.

او خواستار تسریع در خدمات رسانی و برقراری آب و برق مناطق سیل زده بخصوص در مناطق مرزن آباد چالوس را خواستار شد و گفت: لازم است مسائل سیلزدگان ویژه پیگیری شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشار ه به مراسم وداع با سه شهید مدافع حرم امشب در بوستان ولایت ساری حضور پرشور مردم در این مراسم را پاسداشت رشادت‌های این عزیران دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.