رکود در بازار گوشی، سامسونگ را مجبور به کاهش تولید کرد

رکود در بازار گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، سامسونگ را مجبور به کاهش تولید کرده است.

رویترز گزارش داد که مرکز بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ در کشور ویتنام، به دلیل رکود فعلی در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، مجبور به کاهش شدید تولید گوشی‌های هوشمند شده است. کم رونقی بازار تلفن همراه در دنیا، باعث شده که این تولیدکننده موجودی زیادی از گوشی‌های هوشمند داشته باشد که احتمالا بخاطر مقوله عرضه و تقاضا، باید با کاهش قیمت از شر آن‌ها خلاص شود.

سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که انتظار دارد فروش تلفن‌های هوشمند ثابت باشد یا در بهترین حالت، برای نیمه دوم سال جاری میلادی رشدی تک رقمی داشته باشد.

به گفته چندین کارگر کارخانه تایلندی نگوین سامسونگ، اوضاع این تجارت خوب نیست. سال گذشته در این زمان، تجارت رونق داشت، اما اکنون، آن‌ها می‌گویند که هرگز شاهد کاهش تولید گوشی‌های هوشمند تا این حد نبوده‌اند، زیرا برخی از خطوط مونتاژ تنها سه روز در هفته کار می‌کنند، که ۵۰ درصد کاهش یافته است.

گوشی تاشو سامسونگ

این خبر شش روز قبل از برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ منتشر می‌شود که طی آن انتظار می‌رود سامسونگ، گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را معرفی کند. سامسونگ انتظار دارد مجموعا ۱۰ میلیون دستگاه از این دو گوشی را روانه بازار کند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار