قاضی زاده هاشمی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران گفت: در سازمان‌های دولتی مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

قاضى زاده هاشمى گفت:  در تبدیل وضعیت ایثارگران مشکلاتی در نهادهای عمومی و غیردولتی وجود دارد به خصوص وقتی موضوع به شرکت‌ها مرتبط می‌شود اما در این خصوص قانون وجود دارد و پیگیری انجام می‌شود و مراجع قضایی نیز مرجع رسیدگی و مراجعه مشمولان هستند، این مهم حق قانونی است و ایثارگران با مراجعه به مقام قضایی حتماً می‌توانند حکم دریافت کنند و البته درست نیست که این عزیزان برای گرفتن حق خود دچار زحمت شوند و اگر این حق به درستی و بدون زحمت داده شود بین نیرو و سازمان همبستگی ایجاد می‌شود و امیدواریم همه سازمان‌ها به این تکلیف قانونی عمل کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سؤالی درباره بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: برنده این مناقصه بر اساس قانون مشخص می‌شود و سرانه مناسبی نیز برای این پوشش درمانی در نظر گرفته شده و مشکل فعلی تأمین اعتبار این قرارداد توسط سازمان برنامه و بودجه است که تنها دو سوم مبالغ لازم در بودجه سالانه پیش بینی شده است که مابقی باید از طریق سایر منابع توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شود.

معاون رئیس جمهور افزود: با کمک دولت و مجلس خوشبختانه مبلغ حقوق والدین معظم شهدا و کمک معیشت جانبازان حدود 60 درصد افزایش یافت و در مورد افزایش حق پرستاری نیز مشکلاتی در تأمین منابع این افزایش وجود دارد که در صورت تأمین منابع لازم رشد این مبلغ نیز حدود 53 درصد خواهد بود که این رشد قابل قبول بوده است و در مورد کمک‌معیشت نیز جانبازان فاقد شغل و درآمد در حال شناسایی هستند که پرداخت کمک‌معیشت به حدود 5000 ایثارگر جدید که فاقد شغل و درامد هستند نیز آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۳۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مردانه انتشار بده
ما پرسنل درمان در زمان کرونا از جان خود واقعا گذشتیم چندین نفر از کادر درمان شهید شدن بعد آمدن گفتن هر کس ایثارگری دارد بیاد استخدام بشه اونها پدرشون ایثارگری کرد ما خودمون ایثارگری کردیم تفاوت این بود اون ها از پدرشون مایه گذاشتن ما از خودمون اما ایثارگری مثل این که معنی اش باید از مسولین بپرسیم چه معنی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
لطفا حق پرستاری والدین شهدا که باسن ۸۰سال به بالا هستن و پرستار باروری سیصد هزار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام کدوم تبدیل وضعیت:نزدیک سه ماهه همه مدارک رو رو تحویل دادیم،از سی نفر مشمول این طرح در بانک رفاه استان فارس فقط چهار نفر که درصد جانبازی داشتن رو تبدیل وضعیت کردن.و بقیه هیچ.مگه این طرح شامل ایثارگران نمیشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟ عزیزان بعد از این همه قول وامروز فردا کردن پیچوندنش ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
تمام امکانات واسه خانواده شهدا شده پس بقیه مردم چی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
پس بقیه چی بقیه شب و روز برای این کشور تلاش نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
مگه حقوق چندین برابر ی کارمند عادی نمی گیرند جناب کمک معیشتی دیگه چیه؟؟؟!!!

دانشگاه مطرح کشور که سهمیه اینها شده، حقوق خوب هم دارند
حال این معیشتی دیگه چیه؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
پدرم بعد از این همه مدت شب ها با کابوس از خواب بلند میشه و بلند فریاد میزنه شیمیایی شیمیایی. ما شرمنده همه ایثارگران عزیزمون هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
خداوند همه ایثارگران عزیزمون رو حفظ کنه حقشون خیلی بیشتره....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
با سلام
از باشگاه خبرنگاران جوان خداهشمند است پیگیر تبدیل وضعیت نیروها از جمله پالایشگاه ها (اصفهان؛ شیراز و...) باشن و گزارش تهیه کنن که با وجود پیگیری ما با پالایشگاه متاسفانه بی تفاوت هستن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
نامردیه . پنج نفر پسر دختر تازه فارغ‌التحصیل تو اداره ما بدون آزمون و گزینش استخدامی رسمی شدن هم‌زمان چند نفر جوون دیگه که در آستانه ازدواج بودن چون سهمیه نداشتن به محض اتمام طرح شوم رفتن دنبال بدبختی شون. خیلی بی عدالتی آدم واقعا ناراحت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
ایثارگران جبهه هم رفتن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
کاش عدالت در کشور ما همگانی بشه. نه سهمیه ای نه رانتی فقط و فقط شایسته سالاری بر اساس ارزش هر فرد
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۶:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام بقیه گشنگان چه کنند مثلا یه معلمی که شغل معلمی دارد با شوهر کارگر با دوتا پسر دامادی .با سی ودوسال سابیه وحقوق 5 تومن که همش وام یا هزینه اجاره یا خوراک بخور ونمیر هست اوچه کند وبدتر اماها چه کنند .
آخرین اخبار