سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ممسنی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت همزمان چند معلول در مرکز نگهداری معلولان این شهرستان را تکذیب کرد.

کراری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ممسنی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان این شهرستان گفت: سه نفر از معلولان در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه بدلیل بیماری گوارشی؛ ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت ان‌ها هم قید شده است.

او گفت: سه متوفی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند و دچار مرگ ناگهانی شدند، متوفیان دو نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

کراری در خصوص مسمومیت معلولان مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی هم گفت: در روز اول مرداد ماه هشت نفر از معلولان مرکز به دلیل ابتلا به بیماری ویروس اسهال به بیمارستان، ولی عصر (عج) شهر نورآباد منتقل شدند و با معاینات انجام شده با تشخیص پزشک نیاز به بستری نداشتند.

او گفت: برای اطمینان بیبشتر از وضعیت سلامت این معلولان تست کرونا نیز از آن‌ها گرفته شد که تست همگی منفی بود.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ممسنی گفت: سه نفر از این هشت نفر در روز بعد از ترخیص دوباره به بیمارستان منتقل و یک شب بستری شدند.

کراری گفت: مواد غذایی توسط شبکه بهداشت و درمان ممسنی و واحد بیماری‌های واگیر این شبکه آزمایش شد که هیچ گونه مشکلی نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.