گروهی از معترضان به محدودیت عزاداری ابا عبدالله الحسین با حضور در سفارت جمهوری آذربایجان در لندن پرچم این کشور را پایین کشیدند.

گروهی از فعالان مذهبی کشور جمهوری آذربایجان که مقیم لندن هستند در اعتراض به محدودیت عزاداری ابا عبدالله الحسین، با حضور در سفارت جمهوری آذربایجان در لندن پرچم این کشور را پایین کشیدند.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد گروهی پس از ورود به ساختمان سفارت باکو در لندن اقدام به خرابکاری کردند.

طبق این بیانیه فعالان مذهبی در بالکن ساختمان سفارت، پس از پایین کشیدن پرچم آذربایجان، پرچم‌هایی با مضمون مذهبی بر افراشتند که در نهایت توسط پلیس بازداشت شدند.

گفته می‌شود هیچ آسیبی به کارکنان سفارت آذربایجان در لندن نرسیده است. تحقیقات پلیس در خصوص این رویداد آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۶:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
با سلام درود خدا و سلام تمام امامین بر دلارور مردان آذری که غیرت و شرف دین خود را نفروختن و مردانه جواب مزدور صهیونیست یعنی خاندان علیف را به چالش کشیدن.درود امام شهدا امام حسین (ع) بر شما.ولی واقعا بعضی از خبرگذاری ایرانی این جریان زیبا را سانسور کردن آنها هم با علیف صهیونیست در یک جبهه هستند
Iran (Islamic Republic of)
امید ایراندوست
۰۹:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ماشاالله به غیرتشون دمشون گرم ..من سکوت امور خارجه ایران و ملت ایران در برابر ظلم این شیعه ستیز بی شرف الهام علی اف صهونیست را درک نمیکنم ..بسه دیگه سکوت علنی بی حرمتی ظلم بسه دیگه کجاست آذری های غیور ایران و کل ملت امام حسین کجاست؟!
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
این گروه همون گروهی نیست که پرچم سفارت ایران را هم چند سال پیش پایین کشید.....!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار