فرمانده انتظامی کرمان گفت: ۵ تیم از یگان‌های تکاوری و بیش از ۱۱۲ تیم از یگان‌های ویژه و پلیس‌های راه و راهور به مناطق سیل زده شمال کرمان اعزام شدند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: طی سیل های اخیر در استان کرمان، امدادرسانی و مردم یاری در کنار امنیت ترافیکی محور‌ها از سوی پلیس انجام شد. 

او افزود: همزمان با جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان کرمان، ۵ تیم از یگان‌های تکاوری و بیش از ۱۱۲ تیم دیگر از یگان‌های ویژه و پلیس‌های راه و راهور عازم این مناطق شدند. 

 فرمانده انتظامی استان کرمان می گوید: تیم های پلیس خدمات رسانی‌های خود را در زمینه رفع انسداد معابر، استقرار در نقاط حادثه خیز و آسیب دیده، امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در سیلاب، هدایت خودرو‌های عبوری به مناطق مرتفع و امن تر، کمک به نقل و انتقال اهالی برخی مناطق صعب العبور و موارد دیگر با تمام توان موجود انجام دادند. 

او به آمادگی بیمارستان سیدالشهداء پلیس استان کرمان برای حمل و پذیرش مصدومان احتمالی اشاره و بیان کرد: ماموران انتظامی در کنار همه این موارد از امداد رسانی و مردم یاری در مناطق روستایی و صعب العبور شهرستان‌های راور، رفسنجان، سیرجان، شهربابک، انار، زرند و دیگر مناطق همجوار نیز غافل نشدند که سرآمد این خدمات، نجات جان ۱۴ شهروند گرفتار سیلاب در شهرستان انار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار