محتوای رایگان و انحصاری صداو‌سیما به پلتفرم‌ها داده می‌شود

مقیسه گفت: ساترا برای حمایت از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، بسته انگیزشی مناسبی با چهل مؤلفه پیش‌بینی کرده است.

سعید مقیسه گفت: ساترا برای حمایت از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، بسته انگیزشی مناسبی با چهل مؤلفه پیش‌بینی کرده است که بنا داریم هرماه یکی از این مؤلفه‌ها را رونمایی کنیم. 

وی افزود: سعی داشتیم تا این بسته حمایتی بر اساس نیاز‌های صنعت تنظیم شود و از جمله بند‌های آن می‌توانم به ارائه محتوای رایگان انحصاری صدا و سیما به پلتفرم‌ها و صدور مجوز عرضه آن‌ها بر مبنای فروش تعرفۀ مصوب، امکان پخش محتوای انحصاری صدا و سیما با ایجاد افزونه اختصاصی، ارائه خدمات ممیزی رایگان و... اشاره کنم. 

وی افزود: پیش‌تر پلتفرم‌ها فقط اجازه قرار دادن لینک برنامه‌های تلویزیونی در سامانه خود را داشتند که مشخص نبود، کاربر بعد از کلیک روی لینک بار دیگر به سامانه مبداء مراجعه کند، اما اکنون امکان پخش محتوای انحصاری صدا و سیما با ایجاد افزونه اختصاصی فراهم شده است. 

رییس ساترا گفت: برخی از پلتفرم‌ها و تهیه‌کنندگان زمانی که اثری را تولید می‌کنند، دورنمای آن را نیز مشخص می‌کنند. ما نیز تلاش می‌کنیم با ارائه فرصت‌هایی مانند پخش آثار در آنتن رسانۀ ملی بعد از پخش در شبکه نمایش خانگی و ... این زنجیره ارزش را گسترده‌تر کنیم.

وی گفت: امکان دیگری که ما می‌توانیم در ساترا برای رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر فراهم کنیم، ارائه خدمات مشاوره‌ای بر اساس تحلیل‌های بر لحظه‌ای است که سازمان از وضعیت جامعه دارد تا کمکی به توسعه کسب و کار‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار