به گفته روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، اردوی آموزشی «بازی‌ سازی» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حامد دمیاد گفت: این اردو شامل ۳۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی ویژه گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است و از ۲۲ تا ۲۶ مرداد در پارک علم و فناوری استان با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش اولیه و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول دست پیدا کنند.

به گفته دمیاد، این اردوی آموزشی با رویکرد حمایت از کشف استعداد‌های ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پارک علم و فناوری و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: علاقه‌مندان در  استان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۸۸۲۴۹۳۶ تماس بگیرند یا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام کنند. https://irangdi.ircg.ir/-courses/courseid/288/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

 آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش گیم جم این رویداد نیز ۲۶ مرداد با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مدرسان این دوره برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.