سردار حمیدی از اجرای تمهیدات ترافیکی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، امروز ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: بعد از پایان نماز مغرب و عشاء، این پیکر‌های مطهر منتقل نخواهند شد تا برای کسانی که می‌خواهند با این عزیزان وداع کنند، فرصت کافی باقی بماند.

سردار حمیدی به محدودیت‌های تردد و توقف از ساعت ۱۶:۳۰ اشاره کرد و گفت: خیابان انقلاب از پل چوبی تا میدان امام حسین (ع)، خیابان دماوند از پل امام علی (ع) تا میدان امام حسین (ع)، و خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا محدودیت تردد و توقف خواهیم داشت.

وی از مراجعینی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خواست با توجه به دو ایستگاه متروی میدان شهدا و متروی امام حسین (ع) که در این مسیر وجود دارد از تردد با خودرو‌های شخصی خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: تمهیدات خاصی جهت افزایش تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد برای سهولت تردد شرکت کنندگان در این مراسم در مسیر خط بی آر تی مسیر تهرانپارس – آزادی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: پلیس تهران ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار