مدیرکل بنیاد مسکن کرمان گفت: در سیل‌های اخیر استان کرمان، ۶۰۱ واحد مسکونی نیازمند احداث و هزار و ۱۸۹ واحد نیازمند تعمیر است.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد در بازدید از آواربرداری واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده استان کرمان گفت: هزار و ۱۸۹ واحد مسکونی روستایی و شهری در سیلاب‌های اخیر آسیب دیده و نیازمند تعمیر است. 

به گفته او بر اثر آبگرفتگی‌ها در اثر سیل اخیر به لوازم خانگی ۲ هزار و ۱۸۶ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز خسارات وارد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: برآورد خسارات سیل در استان کرمان انجام شده و  میزان خسارات برای اخذ مصوبه هیئت دولت به مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام شده است.

او  بیان کرد: از ابتدای بارش باران، تیم‌های ارزیابی بنیاد مسکن در تمام روستا‌های تحت تاثیر باران مستقر بوده و در کنار مسئولان محلی به مردم امدادرسانی کردند و پس از فروکش کردن آب، کار ارزیابی واحد‌های مسکونی روستایی و شهری خسارت دیده آغاز شده است.

سلطانی نژاد تصریح کرد: از دیروز آواربرداری واحد‌های مسکونی خسارت دیده در سیل‌های اخیر‌ در استان کرمان آغاز شده است و بنیاد مسکن تا پایان بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل در کنار مردم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار