بر بنیاد گفته‌های زدران؛ در درگیری هشت ساعته‌ در کارته سخی کابل چهار سرباز پلیس مجروح و دو پلیس به شمول یک پلیس زن به شهادت رسیده اند.

سخنگوی پلیس کابل می‌گوید که درگیری میان مهاجمان و نیروهای پلیس در حوزه سوم امنیتی کابل با کشته شدن آخرین مهاجم پایان یافته است.
خالد زدران، سخنگوی پلیس کابل گفت که پس از نزدیک به هشت ساعت درگیری آخرین مهاجم «سخی تاور» از پا درآمد و با کشته شدن او درگیری ‌پایان یافت.
زدران در مورد تعداد دقیق مهاجمان چیزی نگفت اما خاطرنشان ساخت که یکی از آنان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و بقیه کشته شده‌اند.
بر بنیاد گفته‌های زدران؛ در درگیری هشت ساعته‌ دیروز چهار سرباز پلیس مجروح و دو پلیس به شمول یک پلیس زن به شهادت رسیده اند.
زدران با بیان‌اینکه نیروهای امنیتی این عملیات را با دقت کامل انجام دادند؛ گفت که در رویداد دیروز به مردم عادی تلفات وارد نشده و‌ دقت نیروهای امنیتی موجب به درازا کشانیدن عملیات شد.
زدران تأکيد کرد که مهاجمان مردم و اهداف غیرنظامی را در برخی مناطق کشور از جمله کابل هدف قرار می دادند و از چندی به اینسو تحت تعقیب پلیس قرار داشتند. 
حوالی ساعت ۱۱ قبل از ظهر دیروز، باشندگان ساحه کارته سخی کابل از شلیک‌های پیهم ثقیله و خفیفه در این ساحه خبر دادند.
به دنبال آن خالد زدران گفت که نیروهای امنیتی یک خانه‌ را که در آن مهاجمان مسلح پناه گرفته‌اند، محاصره کرده و شهروندان نگران نباشند.
برچسب ها: طالبان ، کابل ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار