فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال کالای قاچاق در محور سمنان - دامغان با هوشیاری پلیس کشف شد.

سردار عبدالله حسنی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارکنان یگان تکاوری استان، در محور سمنان - دامغان به یک دستگاه تریلی مظنون شدند و آن را با رعایت حقوق شهروندی و قانونی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با همکاری راننده نسبت به بازرسی خودرو اقدام کردند و انواع کالا شامل پنج دستگاه موتور کولر گازی و تعدادی کارتن حاوی ۲۱ هزار و ۳۰۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل، فاقد اسناد و مدارک قانونی گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: پرونده تشکیل شده با هماهنگی مراجع قضایی به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان ارسال شد.
حسنی، ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت در نقاط مختلف استان، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا مراتب را سریع از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.