رییس انجمن جوانان کارآفرین لرستان گفت: تسهیلات مطلوبی برای شرکت‌های دانش بنیان تصویب شده است که از فعالان این عرصه در استان انتظار می‌رود در راستای جذب وام‌های صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام کنند.

 احسان ناصر رییس انجمن جوانان کارآفرین لرستان در نشست با شرکت‌های دانش بنیان استان اظهار کرد: در قانون استفاده از حداکثر توان داخلی، فرصت‌های خوبی برای استفاده صنایع از محصولات و تولیدات داخلی دیده شده بود، اما کمبود‌هایی وجود داشت که پیش‌بینی می‌شود با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان، فرصت‌های بی‌نظیری در اختیار صنایع و بخش‌هایی که رویکرد تحقیق و توسعه دارند بوجود آید.

ناصر گفت: در راستای معرفی خدمات صندوق و همچنین توسعه کمی بنگاه‌های واجد شرایط دانش بنیان، آمادگی همکاری همه جانبه با پارک علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی استان فراهم است.

او افزود: همچنین امیدواریم صنایع از محل امکانات و تسهیلات بوجود آمده استفاده لازم را ببرند و در صورت آمادگی واحد‌های ارزیابی پارک علم و فناوری، قابلیت اعلان فراخوان به واحد‌های تولیدی و خدماتی جهت ارزیابی و بازدید کارشناسان مهیا می‌باشد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با بیان اینکه تسهیلات خوبی در اختیار واحد‌های مشارکت کننده قرار خواهد گرفت ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی کشور اعلام نموده تا ۱۱ برابر سرمایه ثبتی صندوق استان آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد که واحد‌ها باید برای جذب آن تلاش کنند.

در پارک علم و فناوری لرستان حدود ۱۵۰ مجموعه فناور فعالیت دارند و از مجموع ۳۰ شرکت دانش بنیان استان، تعداد ۲۴ شرکت در این پارک مستقر هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار