معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید پا به پای نماینده ولی فقیه در استان‌ها حرکت کند که در فارس شاهد این حرکت خوب و مستمر بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شهید اسکندری به عنوان شهید بی‌سر، افتخار استان فارس و کل کشور است، گفت: همه ما باید مبلغان عاشورا و فرهنگ عاشورایی باشیم و برگزاری مراسم این شهید در روز عاشورا یک اقدام و تصمیم مناسب است.

او با اشاره به تقدیم ۱۵ هزار شهید از فارس در دوران دفاع مقدس، این را نشانه عزم مردم این دیار در دفاع از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اهل بیت (ع) الگوی شهدا بوده‌اند و ما نیز باید پیرو شهدا باشیم.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر مشارکت مردم در برگزاری مناسبات مختلف گفت: اولویت اصلی شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی حضور مردم در برنامه‌هاست و با توجه به تعامل خوب این شورا در استان با دفتر امام‌جمعه حرکت‌های مردمی خوبی رقم خورده که باید در اینده ادامه داشته باشد.

عرب انصاری با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه گفت: این شورا همواره منشا انجام اقدامات موثری در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز نیز گفت: امیدواریم در بزرگداشت شهید اسکندری که شبیه‌ترین شهید به امام حسین (ع) است مردم فارس و در راس آن روحانیت سربلند بیرون آیند و از آن برای تبیین آرمان‌های سیدالشهدا (ع) استفاده موثر داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید محی الدین طاهری گفت: از این فرصت باید به عنوان مقابله با ننگ دوران پهلوی برای نشان دادن شیراز به عنوان شهر معنویت و اسلامی استفاده کنیم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهاد‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و در حوزه فرهنگی و مذهبی جایگاه مهم و کارآمدی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار