مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان از انتشار فراخوان بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت و هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس خبر داد.

یوسف علایی گفت: بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترغیب شاعران به خلق شعر در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره شعر دفاع مقدس در هفت بخش شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (کشور‌های محور مقاومت)، دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان دو بخش ویژه نیز دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و نقش صنعت و صنعتگر در دفاع مقدس نیز در جشنواره شرکت کنند.

علایی افزود: مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان سی‌ویکم شهریورماه است و افراد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به آدرس کاشان، بلوار شهید مفتح، جنب بوستان کتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان ارسال کنند.

به گفته مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان، محمد حسین ملکیان از سوی اداره حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار