فرماندار اسدآباد گفت: در سفر رئیس جمهور اعتباری خوب برای این مشکل در نظر گرفته شد

حسین علی شرکایی فرماندار اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه از تصویب ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر اخیر رئیس جمهور برای شهرستان خبر داد.

او گفت: طی این سفردر مجموع ۲۲ طرح برای اسدآباد تصویب و ۳ طرح نیز از سوی وزیر علوم و فرستاده ویژه دولت در جلسه اداری استان مطرح شد که اعتبار آنان بزودی تعلق می‌گیرد.

شرکایی درباره مهمترین مصوبات سفر اخیر رئیسی گفت:اعتبار ماده ۲۳ ساخت تونل گردنه، اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل کنارگذر، حفر ۱۶ حلقه چاه آب در سطح شهرستان بااعتبار ۳۲میلیارد تومان، اختصاص ۹ میلیارد برای ساخت ۱۸ خانه‌ی عالم، شن ریزی ۳۰۰ کیلومتر راه بین مزارع با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از مهمترین مصوبات اسدآباد در این سفر بود.

او درباره کنارگذر گفت:با حل مشکل تقاطع همسطح و غیر هم سطح در ایام اربعین این نقطه زیر بار ترافیک میرود.

او همچنین در خصوص اختصاص اعتبار برای دو استخر آموزش پرورش و شهید سلیمانی نیز گفت: دو میلیارد تومان نیز برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی اختصاص داده شده است.

شرکایی در قسمت دیگری از سخنان خود از خاکی بودن ۴۰ کیلومتر راه روستایی اسدآباد خبر داد و گفت: این مهم یک معضل در سطح شهرستان است که در سفر اخیر دکتررییسی اعتباری خوب برای آن در نظر گرفته شد.

اودر رابطه با انتقاد برخی افراد از کم کاری مسئولان اسدآباد در جذب اعتبارات این سفر گفت: این مطلب را قبول نداریم چرا که اسدآباد ۲۲ طرح بالای ۵۰ درصد دارد که از لحاظ آماری از بسیاری از شهر‌های استان موفق‌تر عمل کرده و برای همه اعتباری مطلوب در نظر گرفتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.