سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح مرهم زائر جهت تامین دارو نیز در اربعین امسال اجرا می‌شود.

کاوسی گفت: جمعیت هلال احمر طی سالیان گذشته از زائرانی که در ایام اربعین به عتبات مشرف می‌شدند مبلغی به عنوان حق خدمات هلال احمر با هزینه صدور روادید دریافت می‌شد که امسال رایگان است.

او با اشاره به اینکه هلال احمر از بابت خدمات ارائه شده در کشور عراق هیچ مبلغی از زائر دریافت نخواهد کرد، افزود: امسال تمامی امور هلال احمر در اربعین حسینی (ع) صددرصد داوطلبانه است و هیچ ردیف اعتباری و بودجه‌ای در این راستا تخصیص داده نشده است.

کاوسی با اشاره به احداث بیمارستان فوق تخصصی هلال احمر در شهر نجف، گفت: این بیمارستان مجهز به ۱۰ اتاق عمل جراحی و چند درمانگاه است و بهترین جراحان ایرانی نیز در این بیمارستان به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در اربعین امسال جمعیت هلال احمر قرارگاه‌های درمانی و امدادی و همچنین EOC جهت مدیریت و هماهنگی داخل عراق تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: در مرز‌های داخل نیز قرارگاه‌هایی با ظرفیت مناسب در ورودی‌های مرز جهت پشتیبانی تشکیل می‌شود.

او ادامه داد: خیرین می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در راستای اجرای این طرح به شماره حساب ۷۲۷۰۹۵۲۵ نزد بانک ملت واریز کنند.

کاوسی با اشاره به سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر بیان کرد: موکب‌های اربعین هر زمان که در مسیر با مشکلی رو به رو شدند می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و نزدیک‌ترین پایگاه به آنان خدمت‌رسانی خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
نزارید آرزو به دل بمونیم
ما تازه برای پاسپورت اقدام کردیم
هنوز نیومده تورو خدا یه بار دیگه تمدید کنید