مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد طی یک سال گذشته تاکنون ۳۳ کیلومتر از راه‌های ارتباطی روستایی این استان را آسفالت کرده است.

سرهنگ احمد رحمانی گفت: برای این میزان مسیر آسفالت شده یک هزار و ۳۸۵ تُن قیر اختصاص یافته بود که با این میزان قیر ۲۷ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت تولید شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر آسفالت شده ۱۹۶ هزار و ۵۲۹ مترمربع برآورد شده، ادامه داد: برای هر مترمربع مسیر آسفالت شده بدون احتساب خاک‌برداری و سایر هزینه‌ها سه میلیون ریال هزینه شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: حدود یک هزار تُن قیر نیز از سهمیه آذربایجان‌غربی باقی مانده که در تلاش هستیم این سهمیه را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب و مصرف کنیم.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: در اجرای عملیات آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی در ۱۷ شهرستان استان گروه‌های جهادی نیز مشارکت داشته اند و این نشان از اهتمام بسیج سازندگی برای توسعه آبادانی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال است که در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی، آموزشی و سازندگی در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که حدود هشت هزار کیلومتر آن، روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین محترم راه استان لطفا" را ه روستای قپچاق به احمد آباد در شهرستان چهاربرج را نیز آسفالت کنید طول این مسیر حدود 2 کیلومتر است که 12 سال پیش جهت بازسازی تخریب شد ولی از آن موقع تا حالا آسفالت نشده است و خودروهای عبوری از این راه به کلی داغون میشوند.