رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند گفت: زیر ساخت‌ها به گونه‌ای باید احداث شوند که شاهد این حجم تخریب در حوادث غیر مترقبه نباشیم.

رییس و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند از مناطق سیل زده شرقی شهرستان بازدید کرد.

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری زرند ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی به برخی از مناطق سیل زده، ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته، گفت: مردم روستایی مردمی شریف و نجیب و انقلابی هستند که در مقابل همه کاستی‌ها و کمبود‌ها خدمت به نظام را از اهداف خود می‌دانند و می‌طلبد مسئولان در شرایط کنونی بیش از قبل خدمتگزار مردم و در حل مشکلات ایشان اهتمام کنند.

وی افزود: با توجه به تراکم زیاد جمعیت روستایی منطقه؛ انتظار می‌رود مشکلات مردم با سرعت بیشتری مرتفع گردد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند خطاب به ادارات متولی حاضر در محل گفت: درراستای پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال، بایستی به موضوع پدافند غیر عامل توجه ویژه نمود و زیر ساخت‌ها به گونه‌ای احداث گردد که شاهد این حجم تخریب در حوادث غیر مترقبه نباشیم.

وی گفت: خسارات سیل محصول عملکرد نسنجیده و تعرض برخی افراد سودجو به طبیعت است وبا متعرضین به حریم و بستر رودخانه‌ها برخورد جدی بعمل خواهد آمد.

رضایعغوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز گفت: با توجه به اینکه مشکل قطعی آب یکی از دغدغه‌های مردم منطقه می‌باشد و دسترسی به منابع آبی از حقوق اولیه مردم است؛ ادارات مسئول در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم را لحاظ نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.