یکی از مالکان رایکا اخبار مربوط به فروش این باشگاه را تکذیب کرد.

پیمان منیری یکی از مالکان رایکا در رابطه با انتشار اخبار پیرامون فروش سهمیه رایکا بابل، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و خودم این خبر را در برخی رسانه‌های محلی دیدم که واقعا برایم جالب بود که  چطور سهمیه تیم ما به فروش رسیده که من و شریکم آقای جعفرنژاد از این موضوع بی اطلاع هستیم؟

او افزود: قطعا پس از بررسی دقیق‌تر این موضوع به منشأ انتشار این اخبار کذب خواهیم رسید و باید این ادعای واهی خود را در مراجع قضایی ثابت کنند.

مالک باشگاه رایکا بابل در رابطه وضعیت فعلی تیم رایکا، گفت: هدف گذاری تیم رایکا امسال استفاده از ظرفیت‌های بومی می‌باشد که خوشبختانه استعداد‌های درخشان زیادی هم در این استان وجود داشت و الان و پس از چند جلسه تست گیری با تیم اصلی تمرین می‌کنند.

او افزود:خیلی خوشبین هستیم که امسال با تغییر رویه‌ای که در کادر مدیریتی ایجاد شده است بتوانیم نتایج مطلوبی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کنیم.

منیری گفت: هواداران واقعی فوتبال بابل نگران نباشند و مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند، چون در هفته آینده قطعا خبر‌های خوبی از باشگاه رایکا بیرون خواهد آمد و چند بازیکن باتجربه هم به جمع رایکایی‌ها اضافه خواهند شد تا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد کوران مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بشویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار