نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: قیمت میوه در چهارمحال و بختیاری بالا است و این در حالی است که این شهر تولیدکننده این نوع محصول به شمار می رود.

فرشاد چراغ‌پور اظهار داشت: قیمت میوه در استانی که خودش تولیدکننده به شمار می‌رود نسبت به قیمت این محصول در شهر‌ها و استان‌هایی که مقصد صادراتی ما هستند بالاتر است.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شهرکرد استفاده شود تا انحصاری بودن قیمت‌ها شکسته شود.

چراغ پور اضافه کرد: با اجاره دادن غرفه‌ها تنها به فکر سود برای شهرداری نباشیم بلکه باید تصمیمی اتخاذ شود تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.


بیشتر بخوانید


ضرورت بهره مندی از نیرو‌های با تجربه کارآمد نظارتی بر طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری

داوود نجفی رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد گفت: بهره مندی از نیرو‌های با تجربه، متخصص و کارآمد نظارتی بر طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری ضروری می‌باشد و سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد در رشته‌های عمران، شهرسازی و معماری با کمبود نیروی متخصص مواجه است.

وی اظهار داشت: انتظار داریم با پیگیری‌های انجام شده بتوانیم تعدادی نیروی کارآمد از مهندسان شهرداری وارد سازمان عمران و بازآفرینی شهری شده که در این شرایط نظارت‌ها بر عملکرد پیمانکاران عمرانی افزایش می‌یاید و طرح‌ها با کیفیت انجام شود.

مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: زمانی شورا‌ها در جای واقعی خود قرار می‌گیرند که در برابر هر خواسته و مشکلی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود راهکار‌های لازم نیز در مورد آن موضوع خاص نیز مطرح شود.

وی ادامه داد: مشارکت بین مردم و مدیریت شهری باید دو سویه باشد و در برنامه‌های شهری و موضوعات مطرح شده در نشست‌ها باید به جای ۹۰ درصد مخالفت و ۱۰ درصد موافقت، بیشتر افراد موافق رفع مشکلات باشند تا انتظارات و دغدغه‌های مردم رفع و تأمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
کدام مدیریت آقای حیدری من 20 سال پیش زمین کوره ای خریده ام و هر روز شما میگویید که امسال خیابان کشی میشوند اما پس از 22 سال از تقسیم این زمین ها هیچ کاری نشده است