افتتاح آشپزخانه های طرح اطعام حسینی با مشارکت خیران البرزی

به‌منظور اجرای طرح اطعام حسینی و رسیدگی به سفره معیشت نیازمندان البرزی تعداد ۲۷۴ آشپزخانه در سطح استان فعالیت خود را آغاز نمودند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز  گفت: طبخ یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۱۰۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان باهم افزایی مراکز نیکوکاری و کمک خیران در ایام محرم و صفر هدف‌گذاری شده است.

رضا لشینی گفت: به‌منظور اجرای طرح اطعام حسینی و رسیدگی به سفره معیشت نیازمندان البرزی تعداد ۲۷۴ آشپزخانه در سطح استان فعالیت خود را آغاز نمودند.

اوگفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از انتشار این بیماری ضمن رعایت کلیه دستورالعمل های  بهداشتی در تمامی آشپزخانه‌های اطعام حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه‌های جهادی، بسیج، هیات‌ها، تهیه و با محوریت مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز  گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.