رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: به منظور ادامه طرح نهضت آسفالت، خیابان‌های محله ۴۵ متری گلشهر با صرف ۵۰۰ تن آسفالت انجام شده است.

علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد وسائط نقلیه، طرح آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر اجرایی شده است.

اوگفت: با اجرای این طرح، خیابان صفاریان، یاس ۱ و ۲ و گلایل واقع در ۴۵ متری گلشهر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بهسازی شدند.

عاقلی  بابیان این که آسفالت معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج با چند اکیپ فعال و با تمام توان در حال انجام است، گفت: لکه‌گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها برای بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری می گوید: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

او گفت:  امسال در نظر داریم خیابان‌ها و معابر اصلی و برخی خیابان‌های فرعی سطح شهر را با توجه به اولویت‌های انجام شده به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار