معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استکبار با تمام قدرت علیه جمهوری اسلامی قیام و اقدام کرده و اگر مجهز به سلاح علم قدرت آفرین نشویم در این رویارویی عرصه را واگذار و باخته ایم.

مهدی رمضانی امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه جامع علمی کابردی استان کردستان گفت: سیاستگذاری‌های ملی و محلی باید با منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه شعار سال مبنی بر «تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان» جهت‌گیری متناسب داشته باشد و با بودجه‌های اندکی که برای حوزه علمی _ که یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار ملی است_ دیده شده (حدود ۱/۲ میلیارد دلار) عملا امکان ارتقا جهشی علم آنگونه که باید فراهم نیست.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دانشگاه علمی و کاربردی به اشتعال آفرینی و مهارت آموزی توجه ویژه‌ای دارد و فاصله علم و عمل را کوتاه کرده است؛ امروز در حوزه علمی و تولید به پنجه‌های قوی و کارآمد نیاز داریم و این مهم در دانشگاه علمی کاربردی فراهم است.

او بر لزوم تشکیل کارگروه‌های مشورتی در اداره دانشگاه‌ها تاکید کرد و ضمن تقدیر از زحمات دکتر عادل سی و سه مرده، دکتر شاهین فکور را که به تازگی عهده دار سمت ریاست دانشگاه شده را دارای برنامه‌های فاخر و با انگیزه بسیار بالا توصیف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.