سقوط منجر به مرگ، دستگیری سارقان حرفه‌ای و شناسایی و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر از جمله اخبار مهم انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک مورد سقوط از بلندی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و تیمی از کلانتری در محل حادثه واقع در منطقه بهارستان حضور یافتند.

سرهنگ هادی نجفی صالح  گفت: بررسی‌های اولیه و شواهد گویای این است که مردی میانسال به عللی نامعلوم در حین تردد از بالکن به سمت پشت بام خانه از طبقه چهارم سقوط کرد و جان باخت.

او گفت: جسد این فرد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است و پیگیری‌های پلیس برای بررسی علت  مرگ ادامه دارد.

کشف اموال مسروقه در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین از دستگیری سه سارق خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه و با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ را دستگیر کردند.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست تا توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و با توجه به حضور شبانه روزی پلیس در سطح شهر، بامشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

دستگیری سارقان و معتادان در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در این شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: با اجرای این طرح ۲ خرده فروش مواد مخدر، یک معتاد و هشت سارق دستگیر و چهار فقره سرقت شامل یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک دستگاه خودرو و ۲ فقره سایر سرقت‌ها کشف شد.

دستگیری ۲۷ معتاد و خرده فروش موادمخدر در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: در طرح ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بهار اجرا شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در اجرای این طرح، ۲۷ معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب زا شهرستان جمع آوری و مقداری  موادمخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.