معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۳۱۰ نفر در محلات سیلزده زاهدان، گفت:۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی و ۱۰۰ دستگاه ماشین سبک در سیل این شهر خدمات رسانی لازم را انجام دادند.

علی اکبر جعفری   اظهارداشت: بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم سیلزده شهرستان زاهدان و مشغول امداد رسانی هستند.

وی بیان کرد: در زاهدان فعالیت های مختلف با استفاده از ظرفیت ویژه نیروهای سپاه پاسداران از جمله تخلیه آب از منازل دچار سیلاب و آب گرفتگی، توزیع اقلام مورد نیاز جهت منازل دچار حادثه، کمک به جابجایی وسایل خانه و خودروهای گرفتار سیل، شناسایی و سرکشی از بافت های فرسوده محله، احصا مسایل در خصوص سیلاب و شناسایی مناطق بحران محله توسط خادمین محرومین انجام شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان بحران سیل در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی کم نخواهند گذاشت، گفت: در جریان سیل در شهرستان زاهدان نیز در مدت سه شبانه روز، ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین افراد گرفتار در سیلاب توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک رسانی به خانواده های گرفتار در سیلاب ناهوک، شهرستان سراوان همراه با گروه های جهادی و همچنین بسیجیان دسته رزمی محور عملیاتی شهید قریب انجام شد.

 بارندگی در شهر زاهدان سبب برق گرفتگی دو نفر در حین ریزش باران و دو کودک نیز بر اثر ریزش آوار جان باختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار