مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ این نیروگاه که بدلیل مشکل فنی از مدار تولید برق خارج شده بود مجدد به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

خلیل محمدی گفت: واحد شماره ۳ این نیروگاه بدلیل نشتی در بویلر و مشکل فنی در سیستم آب گردشی بصورت اضطراری از مدار تولید خارج شد که پس از تلاش شبانه روزی متخصصین نیروگاه در رفع اشکالات فنی توانستیم این واحد ۳۰۵ مگاواتی را مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.

او ادامه داد: تولید پایدار انرژی حیاتی برق بدلیل گرمای بیش از حد هوا در تابستان طاقت فرسای خوزستان دارای چالش‌های متعددی است که لازم است هموطنان با مدیریت صحیح مصرف برق، ما را در این امر مهم یاری رسانند تا تابستانی بدون خاموشی را سپری نماییم.

با توجه به گرمای طاقت فرسای خوزستان، نیروگاه رامین اهواز نیز نقش مهمی را در تامین برق مورد نیاز این استان و جنوب غرب کشور ایفا می‌کند.

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار