کارشناس فوتبال گفت: مدیران باشگاه‌ها با همکاری یکدیگر می‌توانند دست دلالان را در بازار نقل و انتقالات کوتاه کنند.

سید مهدی سید صالحی، کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره رقم قرارداد بالای بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم رقم قرارداد‌ها منصفانه نیست، چون بازیکنان کیفیت چندانی ندارند. پرداخت مبالغ قرارداد بالا حق خیلی از بازیکنان نیست و دلالان باعث و بانی این اتفاقات می‌شوند که قیمت‌ها بالا می‌رود. اگر مدیران باشگاه ها با یکدیگر ارتباط داشته باشند دست دلالان از بازار نقل و انتقالات کوتاه می‌شود.

سید صالحی گفت: فوتبال ما ورشکسته است و رسانه‌های مجازی به مدیران فشار می‌آورند که بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

کارشناس  فوتبال درباره ارزیابی اش از تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان گفت: مدیران باشگاه باید با یکدیگر هماهنگ باشند و رقمی را تعیین کنند تا نگذارند دلالان بازار گرمی کنند و مانع سلطه رسانه‌های مجازی شوند. دلالان در کانال‌های مجازی شلوغ می‌کنند تا مبالغ قرارداد بازیکنان را بالا ببرند.

او درباره شفافیت مالی در مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: به نظرم شفافیت مالی باید صورت بگیرد تا دلالان نتوانند به اهداف پلید خود برسند.

سید صالحی درباره ارزیابی اش از حضور پرتعداد بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال کشورمان گفت: به نظرم این موضوع می‌تواند به نفع فوتبال کشورمان باشد در صورتی که بازیکنان باکیفیت جذب کنیم. همچنین حضور خارجی‌ها اعتبار و ارزش فنی لیگ بالا می‌رود، اما باید ببینیم که از لحاظ فنی در چه سطحی هستند و بعد در این باره نظر بدهیم.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار