مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در پی وقوع سیلاب و بسته شدن محور کرج- چالوس، ۲۰ نیروی راهدار در قالب چهار اکیپ مشغول ریزش‌برداری و پاکسازی محور هستند.

آقای زندی‌فر گفت: هشدار‌هایی درخصوص احتمال بارش باران، آبگرفتگی و جاری‌شدن سیل در معابر برونشهری و راه‌ها دریافت کردیم که بر این اساس از روز چهارشنبه، پنجم مرداد کلیه نیرو‌های راهدار در قالب ۱۸ اکیپ در آماده‌باش هستند و  گشت‌زنی در راه‌ها به طور مداوم برقرار است.

اوگفت: در پی این بارش ۱۸ نقطه از محور در راه اصلی و راه‌های روستایی  از جمله محور نوجان، کندر قدیم، مابین دوراهی نوجان تا آدران در سه نقطه، پل چوبی، پیچ شاندیز، تویل یک، پنج، تونل کسیل و محور سیرا- کلوان- کل‌ها دچار ریزش و رانش شد که بلافاصله،  ۲۰ نیروی راهدار در قالب  چهاراکیپ راهداری با به‌کارگیری انواع ماشین‌آلات راهداری به محل‌های حادثه اعزام و مشغول ریزش‌برداری و رفع انسداد راه‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز  گفت: درحال حاضر سه اکیپ در محور اصلی و یک اکیپ در راه‌های روستایی این محور مشغول پاکسازی و رفع انسداد نقاط ریزشی هستند.

آقای زندی‌فر گفت: برای جلوگیری از هرگونه تردد با هماهنگی با پلیس‌راه، محور آتشگاه به نوجان که محور کمکی کرج- چالوس هست هم تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

او با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی بارندگی‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد، از شهروندان و کاربران جاده‌ای خواست تا در شرایط ناپایدار آب‌وهوایی فعلی از انجام سفر‌های غیرضروری به‌ویژه در نقاط کوهستانی و حاشیه مسیل‌ها و رود‌ها خودداری و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضع جوی راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرزگفت: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تمام مردم و پیگیر هرگونه حوادث احتمالی در راه‌های استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.