هانسل زاپاتا، بازیکن کلمبیایی با استقبال مدیران تیم آلومینیوم اراک وارد کشور شد.

هانسل زاپاتا، بازیکن کلمبیایی مدنظر تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز شنبه با استقبال حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم و روح‌الله اصغری، مدیر اجرایی تیم وارد ایران شد.

این بازیکن پس از موفقیت در تست‌های پزشکی وارد مراحل عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم اراک خواهد شد.

هانسل زاپاتا، بازیکن ۲۷ ساله کلمبیایی که طی سه فصل و نیم اخیر تحت قرارداد باشگاه لا اکیداد کلمبیا بوده و در این مدت به‌عنوان بازیکن قرضی برای تیم‌های میلوناریوس کلمبیا، شریف تیراسپول مولداوی و اسلاون بلوپو کرواسی به میدان رفته، مدنظر مهدی رحمتی قرار گرفته و به توافق اولیه با آلومینیوم اراک رسیده است.

زاپاتا مهاجم سرعتی که از سال ۲۰۱۵ فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال را آغاز کرده، پس از ۶ فصل حضور در لیگ‌های کلمبیا، طی فصل ۲۲-۲۰۲۱ برای تیم‌های شریف تیراسپول و اسلاون بلوپو به میدان رفت، اما حالا تجربه جدیدی با پیوستن به آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد.

او فصل گذشته را با شریف تیراسپول مولداوی آغاز کرد و پس از انجام سه بازی در لیگ این کشور و سه بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، در همان ابتدای فصل راهی اسلاون بلوپو شد و شرایط خوبی در این تیم تجربه کرد.

این بازیکن کلمبیایی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک کرواسی، ۲۸ بازی انجام داد که توانست دو گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد و در جام حذفی کرواسی نیز طی حضور در سه مسابقه، یک گل بزند.

مهدی رحمتی پس از مشاهده و بررسی دقیق بازیکنان پرشمار خارجی، هانسل زاپاتا را تایید کرده و باشگاه آلومینیوم نیز با این بازیکن وارد مذاکره شده و به توافق اولیه دست یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.