رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان معرفی شدند.

علی اصغر نودهی  گفت: این جشنواره در دو مرحله شهرستانی و استانی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار و برگزیدگان مرحله شهرستانی در چهار رشته حفظ ۳۰ جزء، اذان، قرائت تقلیدی و ترتیل صبح امروز در محل دارالقرآن عترت استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره مشخص و طی برنامه‌ای از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

او گفت: «فرهادنجفی» و «سکینه صادقی» از بجنورد، «زینب عبدالله پورچری» از فاروج، «امیرعلی محمدی» و «زهرا سادات هاشمی نژاد» از مانه و سملقان، «مهدیه آرام» از شیروان، «مصطفی بختو» و «محدثه عطایی» از گرمه «فاطمه الهی» از اسفراین، «زینب قلی زاده» از رازو جرگلان و «جواد بابایی» و «فاطمه صابری» از جاجرم در رشته حفظ ۳۰ جز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نودهی گفت: در رشته قرائت تقلیدی «علی محمدی» از بجنورد، «امیررضا رستمی» از مانه و سلمقان، ابوالفضل خرامان از شیروان، «احمد رضا برازنده» از فاروج، «رضا شیخ زاده» از گرمه، «محمد حسین رحمانی» از راز و جرگلان و «علی خرمی» از جاجرم رقابت می‌کنند.
او  گفت: «محمد طاهر زحمتکش» از بجنورد، «امیررضا رستمی» از مانه و سملقان، «احمد رضا برازنده» از فاروج، «علی رضا قلعه نویی» از اسفراین، «احمد محمد بیگی» از گرمه و «یوسف خالوعلی» از جاجرم با رشته اذان در مسابقه مرحله استانی این جشنواره حضور دارند.

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در رشته «ترتیل»، «صدیقه یزدانی» از بجنورد، «راحیل درکشی» از مانه و سملقان، «محدثه قربان زاده» از شیروان، «فاطمه الهی» از اسفراین، «ام البنین ابلغی» از فاروج، «معصومه قلی زاده» از راز و جرگلان و «نازنین کمالی» از جاجرم در این جشنواره شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.