مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: دندانپزشک متخلف گرگانی به پرداخت جزای نقدی، تعطیلی موسسه و توبیخ کتبی محکوم شد.

تقی حسام گفت: با توجه به گزارش کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر اینکه دندانپزشک عمومی مرتکب تخلف ایجاد موسسه پزشکی از طریق افراد متخصص بدون پروانه کار و بکارگیری افراد بدون صلاحیت حرفه‌ای در موسسات پزشکی شد (دندانپزشک متخلف مجوز بدون اعتبار خود را در اختیار شخص دیگری قرار داده است).

او گفت: پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و  به شعبه هفتم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی گرگان ارجاع شد.

تقی حسام گفت: شعبه مذکور بعد از احضار متهمین و رسیدگی‌های قانونی لازم و پس از احراز وقوع تخلف به استناد ماده ۲ و ۷ قانون تعزیرات حکومتی در امور درمانی، دارویی و بهداشتی دندانپزشک متخلف را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال و تعطیلی موسسه و توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

او از شهروندان خواست:درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه، بهداشتی، دارویی و درمانی، قاچاق، خرید وفروش دارو برخلاف ضوابط، محصولات دارویی موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی و باتلفن ۱۲۴ به صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.