نماینده مردم دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث و آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان دهگلان با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان آغاز شد.

پرویز اوسطی در بازدید از آسفالت مسیر  روستای گزگزاره این شهرستان گفت: شاخص بهره مندی راه روستایی در دهگلان نسبت به میانگین استانی ۱۰ درصد بیشتر و نسبت به میانگین کشوری ۲۰ درصد کمتر است.

نماینده مردم دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تحقق این مهم ۱۷ درصد به میزان بهرمندی مردم از راه ایمن اضافه خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دهگلان نیز در این باره گفت: امسال و سال آینده سال تحول در احداث راه‌های روستایی است و با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام، میزان بهره‌مندی از راه‌های آسفالته در شهرستان به بالای ۹۰ درصد خواهد رسید.

وریا محمدی به پروژه‌های در دست اقدام حوزه راهداری در شهرستان دهگلان اشاره کرد و گفت: ۴۰ کیلومتر احداث راه آسفالته در سطح شهرستان تعریف شده که تا پایان سال ۱۴۰۲به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دهگلان به اتمام پروژه راه روستایی گزگزاره اشاره کرد و گفت: این مسیر ۶ کیلومتر بود که در چند روز قبل عملیات آسفالت آن پایان یافت و زیربار ترافیک رفت.

او می گوید: مسیر رامُل، سراب دوکل و گزگزاره علیا هم در برنامه توسعه‌ای اداره راهداری است.

محمدی گفت: هم اکنون پیمانکار در مسیر‌های گرگانه و حاجی آباد از توابع بخش بلبان آباد مشغول کار است و در بخش مرکزی هم مسیر سراب شهرک ترمیم و روکش خواهد شد و در مسیر‌های چیلک، چغماغدره و ابراهیم آباد عملیات آسفالت انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دهگلان گفت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های باغچه مریم، دلک، سرخه جوب، قشلاق خداکرم و بریاخان را هم به نتیجه برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.