مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به اجرای بازسازی جنگل تخریب شده عرصه‌های طبیعی منطقه ناودار روستای گردشگری سرخه‌دیزه شهرستان دالاهو، گفت : جنگل‌کاری باید هرچه سریع‌تر و با شیوه‌های نوین در دستور کار قرار گیرد.

انشالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : جایگاه شهرستان دالاهو در حوزه حفاظت از منابع طبیعی، با مشارکت و همدلی مردم و مسئولان شهرستان در شرایط عادی، مواقع ضروری و بحرانی، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به مهار سریع آتش‌سوزی عرصه طبیعی ناودار، افزود: هماهنگی نیرو‌های انسانی و به کارگیری توان تجهیزات کشوری، انجمن سروسبز دالاهو و عموم مردم نشان داد که بلوطستان و مردمان دالاهو همچنان بی‌نظیر، ستودنی و مثال‌زدنی هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: می‌توان با مدیریت جهادی، نقش پررنگ و اثرگذار پشتیبانی را تقویت کرده و با افزایش رشته واکنش‌ها، با آسیب‌های طبیعی کمتری مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اجرای بازسازی جنگل تخریب شده، گفت: جنگل‌کاری باید هرچه سریع‌تر و با شیوه‌های نوین در دستور کار قرار گیرد، چرا که هر هکتار جنگل به عنوان یک سد مخزنی، بین ۵۰۰ تا ۲ هزار مترمکعب آب را ذخیره می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.