مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی فارس یادواره شهید کوهستان «حاج محمدرضا (سروش) حق‌نگهدار» در سپیدان برگزار شد.

مسابقات دو کوهستان استان فارس در مسیری ۲۰ کیلومتری و در ارتفاعات شهرستان سپیدان حدفاصل تنگ چله گاه تا ایستگاه آخر تله‌کابین پیست اسکی پولادکف برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی فارس گفت: این مسابقات به منظور انتخاب تیم منتخب استان در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی گفت: در بخش آقایان، بهرام پرورش از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان یک ساعت و ۵۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه عنوان قهرمانی، حسین نیرومندی از باشگاه کوه سرخ شیراز با ثبت زمان یک ساعت و ۵۸ دقیقه عنوان نایب قهرمانی و سید ابراهیم حسینی از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان ۲ ساعت و ۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه عنوان سومی را کسب کردند.

ایزدی گفت: در بخش بانوان ژاله پیشگر از جهرم با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱ دقیقه و ۲۲ ثانیه اول، ۳:۰۱:۲۳ مریم جوکار از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه و ۱۶ ثانیه مقام دوم و مریم کاویانی از باشگاه طبیعت دوست با ثبت زمان ۳ ساعت و ۲۹ دقیقه و ۲۱ ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

او گفت: به نفرات اول تا سوم مدال و لوح قهرمانی و هم‌چنین، مبلغ‌های ۳۰میلیون ریال، ۲۰میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطاء وبه کلیه ورزشکارانی که در زمان مقرر به خط پایان رسیدند، تندیس فینیشر اهدا شد.

ایزدی گفت: در حاشیه این مراسم از خانواده حق‌نگهدار، پیشکسوت کوهنوردی «محمدصادق حمیدی»، هیئت‌های شهرستانی، ادارات، باشگاه‌ها و نهاد‌هایی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، قدردانی و تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار