ویژه برنامه‌های سوگواری حضرت اباعبدالله (ع)دردهه اول محرم در مسجد مقدس جمکران اعلام شد.

بنا بر اعلام مسجد مقدس جمکران، آیین تعویض پرچم گنبد فیروزه ای میعادگاه منتظران  و برافراشتن پرچم عزای سید و سالار شهیدان، همزمان با نخستین شب ماه محرم از ساعت ۲۰ روز جمعه ۷ مردادماه در صحن جامع امام مهدی (عج) برگزار شد.

در دهه اول محرم صبح‌ها از ساعت ۷:۲۰ صبح، مراسم قرائت زیارت عاشورا و مراسم عزاداری بعد از نماز عصر در مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


عصر‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ مراسم عزاداری هیئت محبین اهل‌بیت (ع) در شبستان بزرگ کربلا با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری هیئت فاطمیون قم نیز در شب‌های دهه اول محرم بعد از اقامه نماز عشاء در صحن جامع مهدوی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌‎شود.

در اولین جمعه ماه محرم همزمان با قرآئت دعای ندبه، ویژه مراسم شیرخوارگان حسینی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار و در روز‌های تاسوعا و عاشورا نیز این مسجد میزبان دسته‌های عزاداری خواهد بود و در روز عاشورای حسینی نیز زیارت ناحیه مقدسه دو ساعت مانده به اذان مغرب زمزمه می‌شود.

مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران و راویان انتظار نیز هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۳:۳۰ برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان در دهه اول تدارک دیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار