رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: در بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان ۴ میلیارد تومان اعتبار و قیر برای ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی و ۱ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های تأمین آب شرب تخصیص پیدا کرد.

عباس پاپی‌زاده  امروز در بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان گفت: در ۲ روز گذشته بازدید‌هایی از شهرستان‌های عشایری استان اصفهان داشته‌ایم، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و ضرورت آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران، هماهنگی‌هایی با فرمانداران مناطق عشایری استان انجام شد و هشدار‌ها و اقدامات لازم در خصوص خسارات کمتر به جامعه عشایری انجام شد و همچنین خانوار‌های مستقر در مسیر رودخانه‌های فصلی نسبت به جابه‌جایی اقدام کردند و تاکنون مشکل خاصی برای جامعه عشایری رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه عشایری از جمله جاده دسترسی و آب آشامیدنی گفت:  امسال جهش خیلی خوبی را در اعتبارات پروژه‌های عشایری خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های چشمگیری در راستای تأمین آب شرب، ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی به بهره‌برداری برسانیم.

پاپی‌زاده با اشاره به بازدید از خانوار‌های عشایری و زیرساخت‌های آن‌ها در مناطق عشایری گفت: در سفر امروز اعتبار ۴ میلیارد تومانی و همچنین قیر برای ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی تخصیص پیدا کرد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور از تخصیص یک میلیارد تومان برای ایجاد زیر‌ساخت‌های آب شرب خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتباراتی نیز برای لایروبی قنواتی که در حوزه جامعه عشایری وجود دارد، در ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.